Vad tycker då våra kunder? - Ris & Ros

KommentarNamnBetyg
Niklas är alltid väldigt trevlig och hjälpsam! Göran10
Efter lite strul beroende på mig som användare av epost, fick jag ett bra svar och kunde därmed återgå till vardagen. TACKBritt-Marie9
Snabb återkoppling och åtgärdLucas10
Han tog sig ann ärendet på ett begripligt sätt och hjälpte till att lösa problemet när jag väl hade formulerat frågan bättre.Sten10
Snabbt och löste problemet.Hanna10
Smidigt och med god kommunikation som alltid! Rasmus10
Hej. Den enda återkoppling jag fått i ärendet är ”Hej, vi jobbar med detta.” Efter en stund började mailen funka, men inget besked om vad felet var eller att det är klart. Så, högt betyg för att felet fixades snabbt. Lågt betyg för bristfällig kommunikation. Helena7
Åtgärdat snabbt och problemet försvannMona10
Svarade snabbt o försökte förstå vad som hänt. Hittade dock ingen lösning varför problemet uppståttLeif8
Bra, men saknar info om varför felet uppstod.Maj-Britt9
Tydligt och bra, trots att jag hade 3 olika frågor. Stig10
Han verkar stå ut med min okunskap i vissa frågor och det är en eloge från min sida. Cecilia10
Niklas återkom och fixade problemet rätt omgående, då det efter någon timme gick att skicka mejl igen. Jag är väldigt nöjd med er respons och det som gjordes.Johanna10
Han är bästJens10
Bra tips så att felsökningen gick snabbt och smidigt!Jonathan10
Snabbt och bra med en enkel förklaring av problemet.Alice10
Mitt problem blev löstEva10
Snabb respons både på första frågan och sedan under felsökningen. Blir en 9:a bara dock eftersom första "lösningen" inte fungerade... 😉 Ebba9
Snabbt o proffsigtNils 10
Mycket bra! Kollade upp att det var ett inställningsproblem för kontot och rättade snabbt till det.Linda10
Bra som alltid. Tackar. Känns skönt med bra support.Elsa10
Mycket snabbt svar. Tror det tog fem minuter????Ann10
Jättebra service, toppbetyg.Ebba10
Jag fick bra hjälp och en ny lösning på plats med en gång av Niklas. Det gick kanske lite fort i början, så att mina ev spam-mail i gamla lösningen inte gick att få tag på, men totalt sett är jag väldigt nöjd med den nya lösningen. Katarina9
Snabb och fungerande lösning. Kom med egna ideer på hur det skulle lösas, och fixade inställningarna. Mycket nöjd!Jan10
Snabb bra återkoppling Max10
Som alltid utmärkt support och svar på de frågor som vi ställer!Olof10
Hej ! Lika suverän service som alltid, rekommenderar ofta registrera-domän till andra. Många tack igen Astrid10
Han gjorde säkert så gott han kanSonja5
Helt grym! Var återkoppling och information att man jobbar vidare på problemet! Bäst IT supporten hittills!Marcus10
Bra jobbat med snabb och bra service.Dan9
Bra Emil10
Undrar mest om det är något jag själv kan göra, så inte detta händer igen...Peter8
Han fixade det så då är man bäst eller hur?Louise10
Snabb respons - löste problemet direkt!Frida10
Toppen! Min kund hade ett problem. Niklas kom med ett (eller ja flera) förslag. Vi tackade ja till det ena. Sen var allt löst. Mycket smärtfritt och snabbt jobbat. Och prisvärt!Therese10
Snabbt svar, direkt avklarat och trevlig ton i mailen. Utmärkt! Sara10
Mycket snabbt och det löste problemet direkt.Jonas10
Mycket kundorienterat och serviceinriktat! Så tacksam för att det var just han som svarade på min chattfråga. Han var verkligen hjälpsam, och lugnade mig när jag var orolig för att mailen inte fungerade, och dessutom så snabb att svara på alla mina frågor. Monica10
Snabb åtgärd för att få upp funktionen.Pia9
Jag hade samma fel på domänen ****.se så det var ju bara att lösa pss för ****.se Det tog några kalenderdagar innan felet blev årgärdat då frågan också kom upp i annat ärende ocksåJulia7
Snabb precis hanteringEbba10
Snabbt o smidigt 🙂Karl10
Snabbt, begripligt, bra helt enkelt!! ????Elsa7
Mycket snabb respons!Thomas9
Snabbt och hjälpsamt svar.Ulrika10
Trevligt bemötande och lätt att få hjälpBarbro10
Alltid vänlig. Trots att det emellanåt hade varit helt ok att skriva med stora bokstäver "MEN FÖÖÖÖR I HE---TE!!!"" 😉 Så stort tack för snabb och korrekt hjälp.Elias10
Föredömligt bemötande och snabb hantering.Irene10
Hittar jag något som jag tycker är knasigt, underligt, eller bara vill veta mer om är ni alltid där och svarar! Fantastiskt fin service, som jag uppskattar stort.Viktoria10
Trevligt, snabbt, enkelt och helt utan krångelBjörn10
Snabbt, enkelt och korrekt. Stort tack för finfin hjälp!Britt-Marie10
Jag fick hjälp med det jag behövde, väldigt nöjd.Kenneth10
Alltid extremt snabb återkoppling och lösningar på ställda problem! Tony10
Toppen!!!Linda10
Snabba och tydliga svar som vanligt. Lysande.Karl10
Fick bra och snabba svar, som i och för sig inte löste problemet, men det var inget fel på servicenSara9
Snabb återkoppling och bra kommunikation. Löste problemet mycket snabbt. Torbjörn9
Vi hade egentligen önskat en telefonsupport men förstår ert arbetssätt och både Niklas o Sebastian har hanterat det snabbt och bra!Roland9
Mycket snabb återkoppling och bra dialog.Inger9
Snabb och får saker och ting gjorda.Olof8
Hej! Ärendet hanteras effektivt och tydligt. Jag tycker att ni med åren ställt till det för användarna genom att trassla till det på konfigurationssidorna. Ingela10
Funkade hur bra som helst. Rut10
Snabba och svar som verkligen hjälptGunnar9
Snabba svar. Tydliga instruktioner. Vet inte om utgångsläget var så högt... Men jag tycker mig bli klokare för var gång jag får svar från er! Tack!Anna10
Mycket snabba svar vilket gjorde att vårt problem kunde lösas snabbt. Det var lite problem i kommunikationen i början men största delen av detta var vårt eget fel. Pia10
Efter att jag fått en mp4 video så funkar det utan problem Niklas ska ha en riktig eloge för att han fixade detta. Stefan10
Snabb respons, bra svar förstod att det arbetades med problemet, framförallt att det kom svar på mina felrapporter det var väldigt bra och viktigt för mig. Tack Joakim9
Ni är bäst när det kommer till support. Snabba svar och åtgärder. Vad mer kan man begära. Kjell10
Alltid korrekt, bra, snabba, trevliga svar. Mycket tacksam för ert engagemang. Ludvig10
Snabbt, konkret och trevligt.Anette9
Supporten gjorde ett mycket bra jobb. Cecilia10
Alltid lika insiktsfull, vänlig och klok. Är så tacksam att ha er att hålla i handen.Emma10
Fast and painless ????Pontus10
Snabba svar och snabb hjälp! Toppen!Christian9
Som alltid service utöver det vanliga! Robert10
Snabbt och smidigtHans10
certifikatet uppdaterades snabbt efter min anmälanMadeleine10
Snabbt och tekniskt initierat svarHelen9
snabbt, klart och tydligt.. Lars9
Jättebra och trevligt bemötande, presenterade lösningar utan att jag egentligen frågat. Högsta betyg.Rune10
Snabbs svar redan efter en timme på en lördag med bra tips på och förklaring vad det kunde vara och hur jag skulle göra för att hjälpa till med felsökningen Max10
Snabb och resolut lösning på mitt specifika problem.Josefin9
Med bra Felsökning och hjälpsamhet kom vi fram till felet!Roland9
Det tog lång tid att få svar. Annars braMona8
Snabbt och relevant svar.Thomas10
Snabbt. Korrekt. Personligt. Bäst. Yvonne10
Snabb och korrekt information, inklusive tips på omkringliggande möjligheter!William10
Niklas var som vanligt hjälpsam, snabb och väldigt kundorienterad. TackAlexander10
Fantastisk hjälp. Ni löser alltid upp mina fnurror! Tack!Ingela10
Varför finns det inte en "11" att klicka i? 😉 Skämt åsido - stort tack för snabb och korrekt hjälp!Lina10
Det är alltid ett rent nöje att få hjälp. Alltid professionell service och rekommendationer kring lösningar som inte bara fungerar utan även gör det enklare för mig som kund. Klara10
Niklas hänvisade mig till webbmejlen och där kunde jag läsa de mejl som inte kom mig tillhanda. Därefter så löste sig allt av sig själv och det var inte mycket han kunde göra annorlunda.Maja8
Snabbt och kompetentHanna10
Snabbt och bra svar.Sofie10
Huvudfrågan bra hanterad. Hade dock två andra mindre väsentliga frågor som inte berördes i svaret. Spelar inte så stor roll dock då det ena löste sig och det andra antagligen inte är någon produkt ni har..Susanne8
Imponerande snabb respons samt smidig lösning i ärendet, tack! Marie10
Snabbt och effektivt. Ann-Christin10
Försökte kommentera tidigare. Men han gjorde ett jättebra jobb! Snabbt och smidigt! Tack / KlasRobert9
snabbt och smidigt fixat!Lucas9
Exemplariskt - visserligen var det bara en Bankgirouppgift - men ändå! Även sånt kan ju hamna mellan stolarna. Ulrika10
Supersnabbt och enkelt. Malin10
korrekt, snabbt, vad mer kan man begära?Annika9
Tålmodig, serviceinriktad och löste problemetRune9
Niklas är som alltid snäll och hjälpsam.Dan10
Ni löste felet, men jag fick inte heller nu svar på hur (eller om) jag kan lösa detta själv... Men tack för hjälpen med själva felet.Charlotte6
great job!Matilda10
Tack för en snabb återkoppling och bra support.. Ellen10
Underbart med ett sådant engagemang!Per10
Jag tycker att tonen har kunnat varit vänligare. Borde tipsat om svisch/paypal i ett tidigare skede. Louise6
Är inte nöjd då jag inte fått svar på mina följdfrågor.Rune3
Kan gärna vara lite mer aktiv i att försöka lösa problemet istället för att skylla på något annat och förneka fakta.Madeleine5
Jättebra! He got back my E-mail after a crash. Solveig10
Otrolig service trots att det var helg.Per10
Ni tänker själva. Är kloka. Gör bra saker. Och så är ni snälla också! Tack!Daniel10
Niklas hanterade ärendet härligt. Det gick fort och smidigt.Anna10
Inga problem. Lite långsam respons, men jag hade satt "låg prioritet" så det är förklarligt. Ärendet löst efter första kontakten.Berit10
Tian säger väl allt 🙂Torbjörn10
Snabbt och med servicekänslaAnna9
Det fungerade mycket bra. Ulla10
Vissa missförstånd och dröjsmål, men i slutänden rätt resultat.Katarina6
Engagerad. Snabb återkoppling och lösning.Mohammed10
Fredrik var snabb. Vänlig. Hjälpsam. Enormt förtroendegivande.Rebecka10
Snabbt och bra. Ingen respons med ifrågasättandenIda 10
Snabbt svar och upplysning om rabatt som vi missat.Sebastian10
Fick bra tips på vad som skulle provas och det fungerade.Carina8
Hanteringen av själva ärendet har det inte varit några fel på. Det är mer själva problemet i sig som haltar. Jag och mina kunder har blivit skadade i våra organisationer under dessa dagar. Vi får se hur vi går vidare efter detta... Maj-Britt5
Galet snabb hjälp. Tack!Tony10
Det bästa och sakligaste svaret av alla från de företag jag skrev och frågade.Hanna9
mycket hjälpsam och snabbt ordnat ett nytt hotell till mig när jag väl bestämt mig för vad jag ville ha ett stort Tack Marie10
Snabbt och korrekt.Linnéa9
Ni är bara bäst. Denna gång tog det en millisekund längre än annars, därför "bara" en 9, mot alla andra 10:or som ni har fått av mig tidigare. Men fortfarande - ni är out standing! ??Christoffer9
Det var väl inget fel på Niklas hantering men man blir lite snopen när man skriver att man får en "nu" domän gratist om tar en "se" domän som jag gjorde det är inga pengar så det får vara, har betalt.Ann-Marie9
Snabb och korrekt hantering. Allt till belåtenhet.Marie10
Snabbt och effektivt! Viktor10
Det här är ju något jag aldrig hade fixat själv. Tack!Rune10
Snabbt, och klara besked. 🙂 Tobias10
Det blev en "riktig" lösning på problemet och inte en wordaround.Erika10
hade lite frågor och funderingar, fick bra svar och är nu kund.Frida9
got correspondence in time.Ida 9
Jättebra och snabbt!Filip10
Niklas går ett steg längre genom att påpeka och hjälpa till med mer än jag frågade om vilket gynnade mig som användare i slutändan. Grymt jobbat!Niklas10
Utförligt och tydligt svar på min fråga.Therese10
Mitt konto stängdes av pga att min betalning kom in sent. Jag förmodar att Niklas åtgörder är relaterade till uppstarten av kontot och den var föredömlig.Erika10
Snabbt & tydligt!Andreas10
Snabbt och bra svar.Berit10
Snabbt jobbat! Tog bara några minuter att få det fixat!Alexandra10
Super att ha support en lördag natt ????????Louise10
Bra. Kunde varit mer utförlig, men var behjälplig och snabb.Ann-Christin8
simply the bestMohammed10
Fått all nödvändig info och kunde bedöma att jag behövde en annan typ av tjänst. Välskött!Julia10
Framförallt var det ett suveränt snabbt svar jag fick. Det tog inte tre minuter från att min fråga ställts! Solveig8
Som förväntat, dvs löst ärendet som jag hade och det med god service och kundbemötande. Rut10
Mycket snabbt och professionellt. Tack. John10
Impeccable service, fast and exactly to the point. THANK YOU FREDRIK!Therese10
Jag kontaktade er första gången vid 08.00 denna fredag den 6 mars. Att få återkoppling kl 19.00 på kvällen är undermålig service. Se gärna min andra återkoppling för ytterligare detaljer. Ni kan se till att vara anträffbara på en vardag normala kontorstider. Även se över era automatiskt genererade mailutskick. Hur texten är formulerad och hur det stämmer överens med verkligheten. Solveig2
Konkret och fyllig info. Uppmärksamt och noggrant. Niklas rådighet får toppoäng, däremot dras poängen ner p g a att era tekniska instruktioner är skrivna för proffs. Ni bör fundera på att formulera er så att även lekmän förstår 🙂 Bo8
Han inte bara fixade det jag hade behov av, utan berättade också hur jag framöver kan göra det själv framöver. Elsa10
Från början så gick det inget vidare, visste inte om att vi hade haft en hemsida via er, sedan efter ett antal mail så kom vi fram till pudelns kärna och det blev resultat. Christoffer4
Goda råd och tydlig anvisning om vad jag behövde göra.Mona8
Snabb återkoppling och bra/pedagogiskt med en film som visade hur man skulle göra.Alexander8
Mycket professionellt.Mats10
Fredrik kämpade med ärendet, men kunde inte hjälpa oss eftersom han konstaterade att det var fel på vår dator och inte lyckades med att installera fjärrstyrning. Det är inte lätt för oss som kund att veta om ett fel med e-posten beror på vår dator.Karl6
Jag tycker att Fredrik svarade snabbt och bra. Däremot hade jag bett om att en verklig person skulle höra av sig på telefon och så skedde ju inte. Men jag valde att tro att Fredrik var en verklig person. Men säker kan man ju aldrig vara. Skurkarna är smarta nu för tiden.Annika8
Niklas var hjälpsam och letade lite extra när det inte fungerade för oss. Tack! /JonasGun10
Mycket jobb och dålig kommunikation. Förstår inte att sådana personer jobbar i kundkontakt.Arne2
Niklas svarade helt korrekt. Det är bara det att jag fortfarande inte fattar hur jag skall göra nästa gång jag kommer att att köpa en domän, och vill göra en sajt inom mitt eget webbhotell... Måste jag alltså terrorisera er varje gång? I vilket fall är jag ju supernöjd att allt har löst sig. Frågan kvarstår dock, skulle jag har gjort något annorlunda? Nja, jag vet inte. Här handlar det kanske om att jag bara skall fatta. Men jag kanske, kanske skulle vilja ha någon mer info om detta vid själva köpet av domänen... Jaja, ni vet vad ni gör. Så fortsätt som ni gör, för ni är bäst. Bara så ni vet.Mona10
Han gjorde en film och visade mig hur jag hanterar mina epost konto. Kvällstid dessutom. Kan inte bli bättre.John10
Att ha ett problem, som tas på allvar, och som löses snabbt och med engagemang - kan det bli bättre? Fredrik får också en stor tumme upp! Just i detta fall har jag ingen åsikt om hur ni skulle kunnat göra det bättre faktiskt. Det enda jag kan sakna är er support via chatten. Vissa av mina (typ många) frågor skulle nog kunnat lösas på någon minut, bara via chatten. Lurigt nog står det att man KAN chatta med er, men att det aldrig är någon som svarar... Det är det enda för tillfället jag kan komma på där jag skulle önska en förändring. Annars - tack!Anita10
Hade ni hjälp mig eller informerat att ni kommer att ni kunde fixa mitt problem vid första kontakten (istället för att endast skicka info om vad felet var) skulle det varit en 10'a. Mycket nöjd.Johanna8
Snabbt och korrekt. Gott så och fortsätt med det så är jag en nöjd kund helt enkelt - bra jobbat!!!Viktor10
kan inte sätta 10 som betyg, fast han förtjänade det, jag menar lösa problem med kunder som knappt vet vad jag pratar om. Väl gjort, påökt....Gunilla10
Niklas tog över ärendet och meddelade mig att han löser det. Mycket stiligt, jag behövde inte angagera mig i teknik som jag inte är bekant med. Fredrik lät sedan mig veta när det var klart. Perfekt Detta ärende förefaller för mig vara perfekt skött Tack!Madeleine10
Otroligt snabba svar tack!! Snabbt svar med all information som jag behövde mkt nöjd!!Sten10
Jag hade ett problem som jag först inte visste vad det berodde på. eftersom jag hade betalt xxxxx.se Först fick jag ett snabbt svar att det berodde på att vidarekopplingstjänsten inte var betald hos er. Då öppnade jag direkt ett konto och köpte denna tjänst igen. Sedan förstod jag inte hur jag skulle göra. Då jag skickade ett mail om detta fick jag snabb hjälp med att åtgärda det så att det fungerade direkt. Högsta betyg. Snabbt och effektivt... Leif10
Med tydligare information om vilka DNS-sättningar som används hade ni kunnat slippa ärendet.Bengt6
Mycket professionellt. Bra avvägning och klara svar. Jag tycker pris/prestanda är bra.Lisa8
Snabb identifiering av problemet, så att en lösning kunde implementeras!Anette10
tack för snabb och konkret serviceJonathan10
Bra jobbat, tog sig tid och det löstes till slut.Elin8
helt nöjd med den hjälp jag fick, men hemsidan är inte bra, jag ska inte behöva be om hjälpJens8
svaret vi fick var obegripligt - det gick inte att förstå vad som hänt eller inte hänt och vad vi eventuellt behöver göraMatilda2
Snabbt svar. Löste dock problemet själv - men helt OK hanterat.Erika10
Grymt snabb hantering. Fick svar inom 5min att ärendet var behandlatMaria10
Som alltid när man har problem, så upplever man att tiden går så låååångsaaaamt! Men jag får nog säga att ni ändå är väldigt snabba. Hade önskat er oftare (har nog aldrig sett någon där sedan "omdaningen") vid chatten. Enkla frågor kan så lätt lösas då. Men jag tackar och niger för denna gång.Adam10
Ingen direkt feedback på detta - allt sköttes utmärkt! Tack för att ni står ut med mina korkade frågor!Olof10
Jag hade glömt att uppdatera min e-postadress hos er och fick därför inte reda på att jag glömt betala en räkning. Ni skulle kunna skicka ut påminnelse till dom andra adresserna jag hade registrerat eller skickat ett vanligt brev till mig.Peter2
Snabb och bra hantering trots att jag hade förlorat inloggningsuppgifter även till kundportalen.Rickard10
Som alltid får jag fantastiskt hjälp. Niklas och även Fredrik (om jag ej misstar mig) har under dessa många år jag varit er kund ALLTID hjälp mig på bästa möjliga sätt och kanske även mer än vad de borde då jag verkligen inte är helt 100 på datorer och sådant. Jag och vi är enormt tacksamma.Matilda10
snabbt och sakligtKatarina10
Snabbt och smidigt. Dessvärre har min router knasa till sig i interfacet (grafiskt) av kommandosträngen jag fick.Maja8
Kanske jag som har lite för bråttom? Men kanske kan gå fortare med svaren ibland? kanske inte just detta fall, gick smidigt och bra med tanke på att det är Söndag.Ida 10
Mycket snabbt och bra svar.Ann-Marie10
Hahaha, nu skojar ni lite? Hur kan man bli bättre än en varaktighet på ett ärende som tog 0 tid? Och som dessutom gjorde att jag slipper rabattkupong? Nja, det är svårt att överträffa 🙂 Tack så mycket! 😀Torbjörn10
Snabbheten är gudomlig! Så snabbt, så jag inte än vet om själva funktionen fungerar (ompekning). Men det gör den säkerligen.Malin10
Fick snabbt ett trevligt svar. Hur kan man bara inte älska det?Jenny10
Vid första påpekandet att mailen inte funkade fick jag lösningen på problemet skickat till min mail som jag inte kunde öppna vid andra kontakten så löstes problemet allt välElin8
Klockrent. Och ohyggligt snabbt. Uppskattas storligen! God fortsättning till er alla!Anders10
Jag har tidigare fått hjälp med problem och hjälpen har varit utmärkt.Louise10
Er support är verkligen bra. Snabb och framför allt löser den de problem jag behöver hjälp med. I mitt fall stämde inte riktigt Era instruktioner för att beställa webhotell plus förlänga domännamn. Vips har Er support grejat två länkar till fakturor och min beställning + betalning går sedan i ett nafs.

Både denna och tidigare erfarenheter med Er support är mycket positiva. Era priser är OK, giver denna servicenivå. Jag flyttar nu över min hemsida till Er.
Ellen10
Fantastiskt bemötande, jag trodde inte att den servicen existerade speciellt på en lördag, det var ju en omedelbar respons

Flyttning av webbsida och ompekning av adress, suveränt utfört

Mitt och föreningens varma tack för ett väl utfört arbete
Mikael10
I stort sett blev resultatet bra. Mitt ärende kom upp under en helg och jag fick vänta kanske 5-6 timmar på svar, vilket inte är katastrofalt.

Kruxet är nog att Era hemsidor innehåller för mkt info som inte är genomskinlig för en hemmapysslare som jag. Vad ska man göra med följande information: "För att ansluta er domän till webbhotellet måste ni peka er domän mot följande namnservrar:

ns1.registrera-doman.com
ns2.registrera-doman.com
ns3.registrera-doman.com

Mitt problem hade att göra med en felaktighet i den information jag fick från Er. Mitt html-program + ftpserver (iWeb) kunde inte skriva till er server efter inloggning. Det visar sig att jag fått instruktioner att underbiblioteket hette Contents. Med en del fiffighet lyckades jag få fram att underbiblioteket heter Content (utan -s). Så nu är den delen av problemet ur världen.

Er supportpersonal förstod nog inte riktigt det problem jag råkade ut för, men det är ju inte lätt när själva bakgrundsinformationen de förlitar sig på är fel.

(Jag har haft andra domän + webhotellföretag innan, och Ni är klart bättre än dem, vill jag ändå säga.)

Malin8
Svårbegripliga meddelanden som inte var relevanta för mitt problem. Avslutade kontor.Lisbeth2
Krävdes många vändor innan problemet löstes. Minst en sväng kunde ha undvikits om mitt hela underlag hade lästs igenom. Pia6
Very at tentative and knowledgeably support. Perfect guys , couldn t be better! Madeleine10
Absolutely perfect Could not be happier! Emil10
Alltid bra service och trevligt bemötande!Josefin10
Lite "god dag yxskaft" över svaren först. Jag var tvungen att fråga om, då det fanns flera frågor i mitt meddelande och bara den sista blivit besvarad. Korta, opersonliga svar var det.Karl6
Klart hjälpsam support och framför allt snabba svar. Mycket bra kundbemötande! Siv10
Ärendet gällde en ny domän och det fixades prompt och utmärkt. Helnöjd med supporten (kund sedan länge, länge..) Jesper8
Bra besvarat ärende och visst är det bra med guider om man hittar dem. Madeleine10
Det tog några vändor innan jag förstod att kancellerat webhotell och kundkonto inte var samma sak. Vi andra omgången bad jag om att bli uppringd när ni var klara med ompekandet (då mailen inte fungerar) men ingen ringde mig utan bekräftelse skickades endast till mailen. Marianne6
Jag är väldigt nöjd med bemötandet och det personliga tilltalet i hela mailväxlingen - och framför allt att allt gick att lösa som var relaterat till tjänsten os er. Jag tycker att ni lyssnade på bekymren som jag hade. Det är annars väldigt vanligt att man får standardsvar som om att det inte är en människa som läst brevet! Råden som man ofta får då känns mest som goddag yxskaft. Men så var det absolut inte hos er. Däremot skulle nog formulären kunna göras lite mer informativa. Och fler råd om hur man ska skriva och vilka tecken som inte kan användas vore inte heller fel. Moa8
Lite problem i början på ärendet mest beroende på okunskap hos undertecknad.Anneli10
Ett snabbt svar som erbjöd exakt den hjälp jag behövde. Fredrik10
Jag tycker jag fick en bra och snabb hjälp, eftersom jag själv har dålig kunskap hur man sköter sådana ärdenden är det vart guld! Johanna10
Niklas ÄR kung..!! Karin10
Ogillar att emailen stängdes ner ! Niklas är kanonbra ! Claes10
när ensvar dröjer 3dagar med kan ei hjäpa undrar man vad syslar ni me borde man åtmistone förklara fvarför an nie i hjläpaHelen4
som ni ser blev jag nöjd med svaret från Er.Gunilla10
Snabb och hjälpsam hantering 🙂 Stefan10
Det enda lilla lilla jag saknar är att ni inte lika ofta (eller är det kanske bara jag som haft andra tider...) är ute på chatten nattetid! Efter 23 är min favvotid att skaffa problem nämligen 😉 Men förövrigt har jag inte något att klaga på, bara idel glädjerop!Matilda10
Lite bökigt att hitta var man ska registrera ärendet men i övrigt toppenbra. Mats10
Snabb och hjälpsam hantering 🙂 Katarina10
Jag önskade hjälp med att flytta domaren till ett annat webhotell. Svar: Nej nej det kan vi inte göra. Jag frågade då om ni kunde hjälpa mig peka om domänen och det kunde ni inte heller göra, jag hänvisades till "FAQ" jag förstod ändå inte. Jag fick ingen hjälp alls, den sämsta support jag upplevt. Ni behöver ingen support bara hänvisa till FAQ så är allt klart. Jag vet fotfarande inte hus jag ska göra så nu letar jag äter ett nytt nomännamn och defensivt att annat webhotell.Pontus2
Jag kan inte önska mig mer! Jo, det skulle väl i så fall vara fler stjärnor än fem att fylla i 😉 Skämt åsido, så är jag mycket nöjd och tacksam för er fina, snabba och trevliga support. Sten10
Bra Jobbat !Pia10
Bra service och ett trevligt bemötande med personlig känsla. Jag är nöjd.Klara8
Supersnabbt. Det enda som var ett litet minus var att detjag fick reda på från er borde jag nog fått reda på redan när jag registrerade min domän, med dynamisk dns.Ebba10
100% nöjdGöran10
Tack för en snabb behandlingMats10
+++++++ Supernöjd. Fick jättebra service trots helg! Tackar! Max10
Jag är jättenöjd med snabbheten och bemötandet i lösningar av alla problem som jag har bemöt de senaste åren . Jag är så att säga en nöjd kund:-)Viktoria10
Brukar aldrig vara några problem!Rolf10
Fantastisk support! Som vanligt.Lars10
Alltså jag är så lycklig för er support! Några av de sajter vi sköter, ligger fortfarande på andra webbhotell. Blir lika förvånad och besviken varje gång när man behöver support någon annansans. Så snart man behöver hjälp här hos er, får man snabb hjälp, personligt bemötande och en lösning! Jag gör mitt bästa för att försöka överföra så många av mina kunder som möjligt till just Er. Tack för att ni finns!Astrid10
Som alltid, fantastiskt nöjd med den service som vi får. Stort tack!Joakim10
Mycket nöjd med niklas service.kanon!!Christoffer10
Insåg precis när jag fick ert svar om att ni hade ordnat med min fråga, att jag själv hade kunnat utföra det. Men ändå får jag bara ett mycket trevlig svar tillbaka och inga pikar eller hånfulla ord. Jag är mycket tacksam för ert snabba och snabba bemötande! Mohammed10
Helt nöjd med er. Inser min begränsade terminologikunskap. Vill snart återkomma när jag har mer överblick.Hanna8
Kan inte se hur någon kunde ha hjälpt mig bättre, eller smidigare. Tusen tack! Erik10
It was very good...but it always can get better 🙂 Barbro8
Ibland kan det uppstå vissa missförstånd mellan support och användare. Min uppfattning är att missförstånden allt som oftast består i bristande kunskaper hos användaren. Ibland används tekniska termer som man inte alltid förstår. Detta gäller naturligtvis för min egen del. Summering, tillsammans har vi alltid löst de problem som dykt upp. Bra!Linda10
Vet inte hur det skulle kunna bli bättre... Jag är mycket nöjd och allt har gått otroligt smidigt! Och det är ju därför vi lägger alla våra kunder hos er också 😉 Tack!Kristina10
Nä men det kan inte bli bättre. Jag är ledsen 😉 Tack för hjälpen, även i detta ärende! Tjing!Kristina10
Lysande, fantastisk bra support, bästa jag upplevt.Hugo 10
Ypperlig handlägning och bemötandeViktoria10
Mitt ärende berodde mest på min egen okunskap. Efter lite informationssökning löste jag problemet själv. Jenny8
Er kundsupport löste mitt problem snabbt och jag kom på rätt "spår" igen.Helen10
Jag har varit kund hos er i flera år och varje gång jag har problem hjälper ni till på ett både snabbt och trevligt sätt. Johnny10
Har 3 domäner hos er och alltid fått snabb och suverän service. Pia10
Det är alltid lite opersonligt när man gör saker på nätet. Mot bakgrund av detta uppfattade jag snabbt svar och gott bemötande i mailkontakten med er. Jag har fått bra, snabb och kompetent service. Jag är utomordentligt nöjd! Jag återkommer gärna.Ingegerd10
Jag har inget att klaga på. Allt har funkat jättebra under alla år. Super!Peter10
Snabbt och effektivt hanterat - som alltid.Sofia10
Som vanligt bra.Caroline10

Support & Dokumentation

Kundtjänst

Vill ni fråga något precis nu? Prova då vår chatt. Vi har annars en omfattande dokumentation i vår Kunskapsdatabas  och i vår WebbMotell FAQ